Skaffa ny frisyr

Ska om en timme iväg och kapa av håret en liten aning, snip snip!
Därefter blir det att dyka in en sväng på mamsepluttans jobb, sen till bolaget för att köpa lite vit- alternativt rödtjut, sen hem till min brysch för en kopp java, därefter bär det av till Markbacken för att inviga Jennys och Strumpans nya lya. Så jag har inget på agendan idag, nej nej. Att jag har varit ner till Uni och gjort en tenta talar vi inte om.

Naglarna är gula, kvällens kläder ska kläs på, och maten ska ner i magen, så chop chop, gots to goes!

Kommentarer
Postat av: Farzan Zand

Hej på dig Mahlen! Jag tänkte vara lite busig här och hoppa sida i hopp om att du inte har lämnat happy pancake för gott. Det vore jättekul om du gav sidan en till chans. :)



Hälsningar från en annan glad pannkaka.



Cheers!

Postat av: Farzan Zand

Aaaaw. :( Jag gissar på att du har gått vidare på ett sätt eller annat. Mycket synd då jag tyckte att vi hade en del gemensamt. Men jag önskar dig allt det goda i livet vilket som, och om du blir nyfiken på vem jag är och är villig att växla några ord fram och tillbaka finns jag möjligen kvar på pancake en stund till, annars finns min facebook. ^^



Cheers!

2011-02-16 @ 21:11:38
URL: http://ferzani.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback