Un-trust worthy.

Jag undrar lite över när mina föräldrar ska inse att de kan lita på mig. Hur väl jag tar hand om mig själv och har en sjujäkla uppfattning om alla risker runt omkring mig.
Jag ska isolera mig i ett par veckor så de ska få se hur jävla bra jag mår då.
Att jag idag undviker att sitta hemma för att jag inte pallar med atmosfären runt omkring mig. Hur den här lägenheten bara påminner mig om en massa skit jag fått utstå. Hur hälften av alla mina saker påminner mig om Erik, hur restan av mina saker påminner mig om sveket jag utstod från Dennis. All den ångest jag upplever när mamma kommer innanför dörren och klagar det första hon gör.
Jag vill fan i mig bara få ha det bra och må bra någon jävla gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback