Dagen efter.

Kåren igår var supertrevligt, sittningen var verkligen... gemytlig, är nog det bästa ordet jag kommer på. Sång, mat, alkohol. Sweet. Det sistnämnda blev det en hel del av senare under kvällen, mer än under hela nollningen sammanlagt tror jag faktiskt, men jag lyckades ändå ta mig hem till rätt säng i mina skyhöga skor, som bara gjorde ont på vägen hem.


Nu ligger jag här och läser Vetenskapsteori för nybörjare och den är verkligen supertråkig, så jag sneglar nog mer mot tv'n än bokens håll. Fy skäms. Sen har jag gått runt med en låt på hjärnan som jag inte vet varifrån jag kan ha fått den på sistone, sen kom jag på att det var den första slutlåten från Naruto, bara sådär. Bra är den hur som helst, så se nu till att lyssna på den:



Akeboshi - Wind

Kommentarer
Postat av: runningbear

http://img87.imageshack.us/img87/527/1253579219585.jpg



du borde ha fler bilder på din blogg, ta denhär.

2009-09-22 @ 03:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback