Is nice.

Jag mår rätt gött faktiskt. I fredags var vi ute en sväng för att fira Linn A, och det var supermysigt men jag var hur seg som helst efter den här stressiga veckan.

Jag stampade runt i mina klackar som kan vara mitt bästa köp det här året. På vägen för att möta Olof, Emelie och Brandt så stoppade en tjej ut huvudet från Elvispizzerian och ropadee att vi var snygga enligt hennes kompis där inne. Åssom.

Idag har jag dock jätteont i ena fotleden på ett helt nytt och spännande sätt som jag inte riktigt tycker om. Tycker oftast inte alls om när det gör ont, men ibland får man väl stå ut.

Ikväll tänkte jag roa mig med att läsa bland annat Det flerstämmiga klassrummet av Olga Dysthe, och det är precis lika trist som det låter. :) Sen tänkte jag även färga håret. Brunt ska det bli. Det börjar ju bli vinter igen, och ni känner ju mig. Blond på sommaren, brun på vintern.

"Sol i sinne - brun inne, Rudolf" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback