Att komma på rubriker är min favoritsyssla, det absolut bästa jag vet i den här världen.

Nej då, tänkte bara dela med mig att jag inte har gått under jord, även om man kunde tro det. Jag har snarare gått under läxor. Däremot är jag klar med Historia, och jag är stolt som tuppen, som de säger i Tsaziki morsan och polisen, för det har fan i mig inte varit lätt. Jag är dock beredd på en komplettering för att sitta och skriva svar på hundratals instuderingsfrågor kan leda till ett och annat kortfattat svar. Nåja, nu har jag andra saker att oroa mig för, däremot inte särskilt mycket; Jesusanalysen är i sitt sista skede, Samhällskunskapen är på god väg, och Engelskan är a piece of pie.

Alldeles nyss var jag nere till järnvägsstationen med skäggis, och lämnade av honom där. Ännu en vecka ifrån varandra. Suger. DÄremot har den långa helg vi haft tillsammans inte sugit. Valborgsgrillnyktertmys med massa mysmänniskor i torsdags, och förmodligen den trevligaste festen jag varit på på evigheter på fredagen, där jag tror alla fick sig lite för mycket av det goda. På lördag tror jag vi bara åt pizza eller pizzarelaterad mat, och det är det bästa som finns att äta tyckte jag att jag hörde någon gång på Du blir vad du äter.

Nåväl, nu ska jag gå och smula ner knäckebröd i min säng, för det är det skönaste jag vet om. Knäckebröd. Speciellt i sängen. Mumma.





Jag lämnar er med något som är slightly disturbing. Mupparna, hatar skiten. MEEEN låten är köng.

Kommentarer
Postat av: Malin Carlsson

Naaw, kul att du hade det trevligt i torsdags/fredags. Det hade vi det med så det får inte dröja för länge tills nästa gång :)

2009-05-04 @ 09:58:22
Postat av: Stina

Haha, ja, fyra cider säger jag bara...;D

Och det finns inte mycket bättre än att att rulla runt i en säng full av knäckebrödssmulor. Torrpeeling<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback