25 random things about me!

Bara för att jag vanligtvis inte brukar göra sånt här:

1. Jag älskar hår. Vare sig det är äkta eller inte.
2. Jag hatar allt som har med narkotika att göra.
3. Min familj är jätteliten, jag har bara 2 kusiner.
4. Jag har en nästintill sjuklig fobi för ormar.
5. Jag har inga halsmandlar.
6. När jag var liten hade jag ingen att leka med så jag hittade på låtsaskompisar, som jag kallade "flickgästerna".
7. Får jag ett sår läker det aldrig för jag måste klia upp det.
8. Jag hatar min kropp.
9. Jag ÄLSKAR hockeypulver. Fast jag äter det bara hos Dennis.
10. Jag gillar att åka tåg när det regnar.
11. Jag önskar jag kunde ha högklackade skor jämt, men det kan jag inte eftersom jag har Tarzan-ben.
12. Jag har ett synfel som kräver glasögon. De har jag på mig en sisådär... aldrig.
13. Jag är fan bäst på engelska.
14. Jag vill ha en upplaga av Adobe Master Suite CS4 till sommaren.
15. Min pojkvän är knäpp. På både bra och dåliga sätt.
16. Jag önskar jag bodde i Californinen, fast då hade alla jag älskar fått flytta med.
17. De drömmar jag oftast har handlar om att jag upplever något sosm förändrar mitt liv. T.ex. att jag flyttar eller vinner pengar.
18. Jag skulle dö för min familj.
19. Det godaste jag vet i matväg är sushi med avocado, färskost och mango.
20. När jag var 12-13 hade jag en brevvän som förändrat mitt liv.
21. Jag har bara varit riktigt kär två gånger.
22. Hade jag pengar skulle jag göra en fullkroppsfettsugning. Och förlänga håret.
23. Jag kan ha perioder med tvångstankar.
24. Min klass på gymnasiet kan vara det bästa som hänt mig.
25. Jag längtar som fan till studenten, men vill tillbaka till skolan måndagen därefter.

Kommentarer
Postat av: Louise

iih. <3



hihi, flickgästerna :P vad fint.

Postat av: Malin

24 <3<3<3<3<3 :D

2009-05-19 @ 10:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback