Let the sun shine.

Äntligen får man se skymten av solen. Började nästan tvivla lite på om den slocknat eller ej.

Idag ni, så ska jag hem till skogen och fixa iordning allt tills mina päron kommer hem från Kanada imorgon. det blir rätt mysigt, för jag tycker faktiskt om att vara ute i skogen dock kanske inte ensam, det blir lite väl jobbigt, men ja, en dag eller två ska jag väl klara mig, är väl samma sak som att sitta här som att sitta där. Sen kommer jg ju umgås massvis med mig lilla mormor, vilket jag faktiskt tycker jättemycket om, för hon är nog den piggaste lilla 77åringen jag känner till. Som i förra veckan, då var hon med mig och bror och travade ved i en timme eller två, det är rätt beundransvärt.

Nä, nu ska jag glo på ett avsnitt av I huvudet på Gynning, så ska jag traska till bussen sen. Ha det bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback