Singel, så white trash.

Jag hatar uttrycket/ordet singel, det är så white trash. Varför måste man kalla det något? Om jag skulle ge det ett namn skulle jag kalla det för att vara fri. Eller ensam. Man får välja själv.

Hur som helst. Vår era som pågick i ett år och elva månader har nått sitt slut, och det blev väl bäst så. I och med min brors död känns det som om vi växt ifrån varann och att vi bara hindrade varann i personlig utveckling. Just nu känns det som om vi utvecklas bäst på egen hand. Vi har hela livet framför oss, alla möjligheter finns kvar och det kanske låter klyschigt men det var nog bäst att det slutade såhär.

Jag har kvar mitt förtroende för Dennis och han kommer alltid att ha spelat en enorm roll i mitt liv, men det här var precis vad vi båda behövde.

Men ändå, nästan två års förhållande, som började som en Uppcon-fling, det är inte så illa pinkat va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback