Nu får det räcka med höstlov.

Mitt underbart efterlängtade och välbehövda höstlov har jag spenderat i Skövde, i lilla Indien som jag skulle vilja kalla det då Dennis studentkorridor till 98% innebos av indier. Trots currylukten har det varit nice (omg så rasistiskt sagt av mig!) Vi har degat, kollat på alldeles tillräckligt mycket LOST, en hel säsong sammanlagt tror jag, ätit massa onyttigt och jag tror det bästa av det är att jag inte gått upp ett hg trots en fem-sex chipspåsar.

På tåget hem så satt jag mittemot en kille som såg ut som han i Mustasch, Frank? Han hade iaf tatueringar och tweedbyxor, och såna där polisonger som slutar i en rak linje på kinden. Han tyckte om att titta på tjejer, märkte jag, och det är ju bra, då har vi iallafall en straight guy till här i världen, vad nu det skulle vara bra för, men lite äckligt är det med analsex.

Nu jäklar i mig ska jag ta på mig ett par byxor så jag kan gå ut i köket, om man bor på bottenvåningen tycker jag det är en skyldighet att ha kläder på sig. Där ska jag äta mat och sen ska de fan i mig bli Sims 2 för fulla muggar här på Tegnérgatan. Fyfanimig.


Kommentarer
Postat av: Louise

byxor är sjukt överskattat, likaså analsex. usch hujedamej. Little Big Planet däremot, SJUKT KUL! :D fast jag dör av minsta lilla jämt, så Robert blir sur, hihi ^^ Nu är jag torr om läpparna och måste bajsa. tror jag... vi får se när jag kommer in i badrummet, det brukar ändra sig lite då och då. Kramis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback