WAAAAAAH.

Hej hopp, om några ögonblick kommer det senaste avsnittet av Lost ut. Jag dör. Jag har väntat så otroligt mycket. Om man nu kan vänta MYCKET. Jag är nästan nervös. Så mycket ser jag fram mot det.

Förutom Lost så ser jag fram mot att få åka till mitt lilla lilla hjärta imorgon. Han fyller år på söndag, så jag har köpt en liten present åt honom. Har engelska på förmiddagen då jag ska redovisa mitt arbete om Kanada, som min bor som bor i Vancouver har varit så snäll att hjälpa till med lite grann. Sen efter redovisningen ska jag åka hem, hämta väskor och sen ska jag gå till ICA, köpa lite färdproviant och sen gå till statione, köpa biljett och åka. Tuff tuff. Sen blir det puss.

Idag har vi haft studiedag på skolan, så jag har varit med Linn, Gabrielle och Filip på stan och shoppat. Jag gjorde över med mer pengar än någonsin, och hade sån otrolig klädkarma, alla kläder jag provade passade och satt skitsnyggt. Bland annat köpte jag en bolero, en gråsilvrig top, en skitsnygg "tunika" och ett linne från H&M's fashion against aids-kollektion. Jag har bidragit med något idag, och det mår jag gott för. Det har jag dessutom rätt till.
image22

Det kostade 129 kronor som ni ser, och 25% av det går till aidsforskningen. jag tycker om såna här saker, att hjälpa så gott man kan. Jag har tillexempel velat bli blodgivare sen jag var cirka sju år gammal, och ska gå och anmäla mig till det någon dag nästa vecka. Jag köpte även ett rosa band, men tog av mig det när alla köpte det som en accessoar. Så ska det inte vara.

Nu ska jag kolla om Lost släppts. Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback