Jag skrattar.

Just det, jag skrattar, om jag kunde skulle jag skratta dig rakt i ansiktet, helst så det stänker saliv rakt i ögonen på dig, så du får rabies. Om man är så ytlig, och på riktigt också, så förtjänar man rabies.

Om du tror att ens framtid beror på hur man klär sig en dag, så är det något gravt fel med dig, i min åsikt. So what om man har på sig älv-vingar en dag när man går i tvåan på gymnasiet, so what om en kille har ett rosafluffigt diadem och so what om man har färgglada raggsockor. Jag skulle hellre rulla mig i löst glitter och ha på mig påfågelsfjädersunderkläder, gå ut på stan, sjungandes These are a few of my favourite things samtidigt som jag hjular, än att ha samma synsätt som dig.

Även om det inte hade rört några av mina närmre vänner, så hade jag reagerat på samma sätt, men nu blir det värre för det är personligt den här gången. Så snälla, snälla, snälla, håll dina åsikter av denna nivå för dig själv, det tjänar du på. Du och dina vänner delar förmodligen den här uppfattningen för ni måste uppenbart ha haft en diskussion om detta, grupprumsväggarna är inte så tunna som ni kanske tror ibland. Men jag säger bara en sak, håll det för dig själv, för ingen vill anställa en ytlig och nedklankande person som låter en sak som självdistans ha inverkan på ens uppfattning om folk.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Hathor

Hoho, jag håller med! Det var bra skrivet, minsann. ^^

2008-01-29 @ 14:38:41
Postat av: luna

super söt, men grupprumsväggarna ÄR faktiskt tunna, du menar kanske att de inte är så tjocka som de tror? :)

2008-01-29 @ 22:14:55
Postat av: malin

Ja, det menar jag. Hah :D my bad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback