Flyttlådor och nudlar.

Nu är det bestämt, jag ska flytta till en enorm lägenhet den första mars. Jag längtar som fan. det är två stycken hopslagna ettor, vilket betyder två toaletter, det är ju för underbart. Den har även ett kök, MED ugn, sådan lyx har jag inte haft hittills.

Så nu kommer jag bo i flyttlådor i en vecka eller två. Ska spara lite på pengarna så man kan köpal ite fina saker, inredningsmässigt.

Tidigare idag har jag och mitt hjärtegryn varit på stan, jag har spenderat mucho moneys. Köpte en jacka, bh, byxor och ansiktsglägg, och lite tyg som ska bli ett linne så småningom. :) Ha det bra alla!


Ps. någon som är intresserad av en statistroll i våran kommande film till JB-galan? Hojta till. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback