Djupare än normalt.

Just nu känner jag mig lite djupare än jag normalt brukar vara. Jag kom på mig själv med att sitta och bläddra runt efter lediga jobb, stiftelse och fonder. Allt för att kunna försörja mig. Jag bor i en "egen" lägenhet i södra delen av örebro centrum, lägenheten är en etta på 25 kvadrat, med kokskåp. Nu är det så att min mamma jobbar på USÖ (universitetssjukhuset) och har väldigt långt att pendla, så de dagar hon jobbar kväll och dag dagen efter, får hon sova hos mig. 25 kvadratmeter på två personer kan bli väldigt påfrestande. Därför letar vi nu efter en större lägenhet, som kommer ligga förhoppningsvis på norr, så kanske man kan cykla till skolan när det blir lite varmare. Jag måste även skaffa glasögon snarast möjligt, och det är inte gratis. Det är inte heller gratis med gymkort, mat, kläder, tågresor etc. Därför behöver jag ett jobb. Så snart som möjligt.

Ännu en sak jag behöver pengar till är min och mina föräldrars resa i sommar. Vi ska resa till min bror som bor och jobbar i Vancouver, och vi ska vara där i tre veckor. Det kostar. Mycket.

Någon som vet något ledigt jobb i Örebro? Tipsa gärna.

Skulle även vilja tipsa er om en blogg vi skapat i klassen/umgängeskretsen jag umgås med, vettigt.blogg.se
Check it out!

Kommentarer
Postat av: KIM FUCKING EKHOLM

YES DET BLEV JAG, MEN NU ILAR DET ISTÄLLET :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback