Vafals?

Vad i helskotta? tänker ni väl nu, Malin Torstensson uppe klockan åtta på en vardag. Has hell frozen over?

NÄ, det har det inte! Det är bara så enkelt att det ska komma hit en massa svettiga härliga hantverkare och byta ut mina fönster i lägenheten. De tycker tydligen att morgonen är den bästa tiden att göra det på. Kunde de inte kommit inatt klockan två när jag var vaken istället?

Blörk, så idag måste jag hålla mig undan, eller måste och måste, vill. Orkar inte sitta och pilla på datorn när det springer runt en massa folk här, kul att surfa porr då liksom?

Nåja nu blir det frukost och sen ska jag försöka göra mig så presentabel som möjligt. Fan att det regnar idag, jag som skulle vara så snygg.

over and out/Mahlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback