Julstök.

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och skriver. Har hunnit med både julavslutning, städning, packning, tvätt och ännu mer städning här hemma. Jag har även slagit in paket tillsammans med pappa. Mysigt värre.

Julavslutningen imorse var riktigt mysigt faktiskt, blandade lekar, tråkiga tal, och allmänt skumma grejer. Bland annat hade de en tävling där en person skulle mata en annan med en hel liter fil. Mums. Jag var redan hes innan, har varit det i ett par dagar nu, men nu skrattade och skrek jag så min röst gav tillslut upp. Och man fick lussebullar!

En sak jag tänkte på var att folk är väldans respektlösa, sitter och pratar under föreställningar, går ut och in ur aulan och försöker smita vid första bästa tillfälle. Jag tycker det är pinsamt när andra inte kan sitta still i 1½ timme.

Nu ska jag ta och leta reda på lite mat och sedan kanske ringa min bättre hälft, och sedan avnjuta någon fin film. Lutar åt Massacre in Rome eller något liknande.



Sjung med nu folk, och njut utav fredagskvällen!

Kommentarer
Postat av: David

Mjo, nog var folk respektlösa alltid. Nog för att jag kan förstå att det kanske inte var det roligaste med alla tävlingar (speciellt Guitar Hero, det var segt som fan) men det tillhör sunt förnuft att sitta kvar och se glad ut. Aja, slutresultatet på hela kalaset blev bra iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback