Shiver me timbers.

Jag har en känsla av att något snart kommer gå helt åt helvete. Något som kommer göra så ont, så ont och jag vill inte vara med. Jag vill gråta och gömma mig under en filt, men så får man inte göra!

Min hjärna, som ska föreställa vettig, säger mig att allt beror på att den 23:e maj närmar sig med stormsteg.
Dagen då inte bara min bror dog, utan även allt det vi var.
Dagen då jag föll ihop av maktlöshet.
Dagen då inget annat spelade någon roll.
Dagen då musik inte lät, sol inte värmde, vind inte svalkade.

Mitt hjärta, som är det minst pålitliga jag vet, säger mig att min värld än en gång kommer gå under.
Något som får mig att gråta.
Något som kommer göra mig tom.
Något som ingen någonsin skall behöva uppleva.
Något som gör att mina händer darrar.

En låt som låter som jag känner mig.


Kommentarer
Postat av: Lisen

KRAM!!

2012-03-30 @ 07:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback