Engelska C.

Gäspeligäsp.

Sitter på engelska c-lektionen nu och har precis läst en artikel om Josef Fritzl som vi ska diskutera, läskig snubbe tycker jag man kan beskriva honom som. Idag känner jag dock inte alls för att sitta och diskutera på engelska eftersom jag inte har pratat engelska sen jag var i Kanada egentligen, vilket var tre månader sen. Det ska nog gå bra ändå för jag är ju kungen på allt som jag nämnde i mitt förra inlägg, så jag rockar det här med.

Inatt kollade jag på/somnade till Girl, Interrupted, best movie evarr, eller nja, men bra är den.

Dennis ringde mig nyss, och eftersom det var helt tyst i klassrummet ryckte i princip alla till vilket ledde till ett härligt litet smågarv från allas sida. Eller det kanske mest var att jag har en Final Fantasyrinsignal som de flesta nördar känner igen.

Ikväll ska jag ta mig en riktig pluggkvällmed bla Historia, engelska och arbetsmiljö och säkerhet. Jag ska fan dropkicka arslet av mitt slutbetyg. Yeah!

Nä nu ni, ska vi försöka dra igång en gruppdiskussion ang äcklet Fritzl. Lavjah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback