Helvete.

Jag mår så jäkla dåligt just nu. Alla säger att jag är stark, ni skulle bara veta. När jag ligger på golvet och hulkar för jag inte vet vart jag ska ta vägen. När alla kräver min totala uppmärksamhet. När jag bara vill vara ensam och ta det lugnt en helg, och får skit för det. När jag bara önskar att allt vore som det var för 6 veckor sen. De stunder jag önskar jag kunde flytta till en annan stad och aldrig se mig om. Börja om.

jag önskar jag kunde dela mig i fyra delar. En som spenderar all tid med familjen, en som är med Dennis,  en del som bara hänger med kompisar och den sista delen får ligga där och hulka på golvet. Då skulle jag vara nöjd.

Jag vill bara kuna börja om och skapa ett nytt liv. Vara den jag vill vara.

ringde morsan nyss och sa att jag kommer hem på tisdag, och får då frågan "varför kommer du inte imorgon?" jag håller på att explodera. Jag är så arg, så ledsen, så sårad, så trött och samtidigt så tom man kan vara. Mitt liv kommer aldrig att bli det samma. Det skrämmer mig något så otroligt. Mitt liv har varit underbart, men det kommer aldrig bli sig likt.

Istället för att försöka göra alla nöjda nu så ska jag sluta mig som en jävla mussla. Göra det folk ber mig om, men inte mer. Från och med nu ska jag bara bry mig om mig själv.

No more mr Nice guy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback