I hate this part.

Oj vad grejer det har hänt sen jag skrev senast. Mest värt att nämna är nog att jag numera är singel. Om det är bra eller inte vet jag ej. Både vill vara det men den andra delen av mig vill inget mer än att ha tillbaka honom.

Om man bara slapp...

Sen fyllde jag år igår. Det var välan bra trevligt ett tag, bad folket som var kvar sent att sova kvar, för att slippa sova själv, men det slutade med att alla andra låg i vardagsrummet och skrattade medans jag fick sova själv och ligga och lyssna på dem när de skrattade...

Skumt att man kan känna sig så utanför hemma hos sig själv...

Jaja, jag borde få stora grubblarpriset egentligen, men jag tänker sluta tänka på all skit och istället sätta mig och spela lite sims 2.

Fick även mitt nya hår idag, och fy sjutton så fint det är. Bästa håret. Ska nog sätta i det om en vecka eller så, måste fixa lite färg oså först.


Nu tänker jag sätta mig och lyssna på Koji Kondo och spela sims 2. Jag ska göra mig själv, som jag vill vara och låtsas att jag ser ut och är precis så, man kan inte göra så mycket mer när man verkligen inte står ut med den man själv är... Jag hatar att vara fast i den här kroppen som inte alls passar mig...

Kommentarer
Postat av: Stina

Du har alltså kommit tillbaka och fyllt år nu! Well, ok för den här gången, men nästa gång du ska ut vill jag ha ett samtal!!

Hoppas att du kommer över ditt grubblande, och att det är bra med dig!!

Ur smokin hawt, byatch.

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback