Den som uppfann vinterkräksjukan ska dö.

Tre dagar. Tre dagar har jag mått kräks och spenderat alltför mycket tid inne på toaletten. Jag har knappt kunnat äta, men går ändå inte ner i vikt. Försöker svälja mina tabletter, de fastnar i bröstet och gör ont. Jag känner ingen hunger men kroppen skriker efter något fett och salt. Jag vill inte äta för då kanske jag kräks. Jag vill ha mina kläder jag har beställt, jag vill beställa klänningen till studenten och veta att jag kommer komma i den, eller iallafall veta om jag kommer lyckas gå ner de 13 kg jag ska gå ner. Jag vill fixa håret nu, istället för på onsdag, jag vill tillbaka till skolan och bara ta det lugnt den sista tiden fram ill studenten, suga åt mig närvaron av alla de kompisar som kommer fly land och rike så fort vi slängt av oss mössorna utanför slottet. Jag vill att det ska bli torsdag så jag kan få se fortsättningen på Lost, jag vill att det ska bli fredag så jag får pengar och leka med kompisar hemma hos Louise och Robert. Jag vill att mamma ska skicka flera såna här klipp:


Först och främst vill jag att det ska bli lördag så jag kan åka till Dennis för jag saknar honom något så otroligt. Jag har insett att jag inte är hel utan honom.

Men mest av allt, jag vill kunna förändra mig så pass att jag kan älska mig själv och sluta hata det bleka slemmet som stirrar tillbaka på mig i spegeln med ringar under ögonen och hängande bukfett. Äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback