Skärp er för fan.

Just nu beter sig alla jävligt löjligt, ursäkta, men ni får fan i mig skärpa er med allt jävla gnäll och bitterhet. Sure, skolan är stressig men det är inte SÅ jävla krävande att man inte kan fortfarande vara den glada trevliga person som man brukar. Idag har alla, verkligen alla genomsyrat någon form av bitterhet, även jag säkert, men man blir ju som man umgås tydligen.

Jag klagar på att det är mycket att göra i skolan, tidigara mornar osv, men jag går dit ändå bara för att alla mina närmsta vänner finns det. Det borde vara så för er andra också. Studenten står inför dörren, ni väljer, vill ni göra det till de sex bästa veckorna i eran skolgång, som mig, eller gnälla er fram till sliutet?

Nu har jag fått ur mig det iallafall, ta det här på rätt sätt nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback