Harris Berry Delight - Leafy infusion och David Bowie - You've been around.

Det perfekta téet, och den perfekta musiken för att försöka vända på hur min dag hittills varit. En så här jobbig morgon var det länge sedan jag hade, och det tänker jag inte finna mig i.

Det började med att jag vaknade. Alltför sent för att hinna göra det jag egentligen skulle vilja. Senare brände jag mig på plattången på örsnibben, och skar mig med tandtråden mellan mina övre framtänder. Bloodshed.

För att göra hela skiten bättre så fick jag något i ögat när jag cyklade till skolan, vilket gjorde att jag såg ut som om jag gick och grät när jag försökte smyga mig in i sksolan utan att någon skulle se mig. När jag sedan stod på toaletten och grävde i ögat hittade jag den "lilla" marodören, ett långt jävla hårstrå som låg inlindat runt ögat. SKÖNT! Senare kom ajg in i klassrummet och jag fick åtminste prata i en halv minut innan jag blev förolämpad av min allra skummaste vän. Jag bara orkar inte, tänkte jag och gick och hällde upp en kopp té.

Från och med nu ska denna dag bli bäst. Har jag bestämt mig för.

Ha det bra, mina tre kära läsare.



David Bowie - You've been around, <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback