There is no better place to be.

Tjoho, nu tänkte jag dra igång med detta igen. Fast jag kanske just nu skulle skriva mitt engelskaarbete om kanada. menmen, det finns tid till det senare. Idag har det nog inte hänt så mycket nämnvärt. Jag har haft mina gamla glasögon på mig, och ska till optikern idag och kolla min syn för att förhoppningsvis bli friskfförklarad eller få nytt recept på glasögon. De jag använde idag fick jag när jag var elva år gammal så de är en aningens för små.

Jag saknar Dennis som vanligt, fick en så underbart fin ring av honom i födelsedagspresent så det är helt sjukt. En liten guldring med hjärtan med silverkärna, och i tre av hjärtanen sitter det små diamanter. Han är för romantisk. <3

Nej nu ska jag ägna min uppmärksamhet åt mitt lilla arbete, eller ta en rast. Får se vad som kan tänkas vara populärt bland mina vänner jag sitter med. lutar nog åt rast.

Vill ni ha en mysig låt, sök på Gunslinger Girl OP full song på youtube.com, sitter på skolan nu så jag kan inte gå in på youtube och ge er länken. Men gört ändå, även om det är omständigt.

Live long and prosper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback