Busringning?

Idag för andra gången har en människa som kallar sig för "mormor" ringt. Förra gången ringde hon och skällde på mig för jag stjäl hennes dotters pengar. "WHAT?!" tänker jag, jag har aldrig tagit något som inte är mitt. Så jag säger att hon förmodligen fått fel nummer och lägger på efter att fått försvara mig ett par minuter.

Idag för ca 4 minuter sen ringde hon igen "Förlåt för jag var så hård mot dig tidigare, är allt bra?" det tar ett tag innan jag kopplar och svarar lite på frågor, sen säger jag "ursäkta men du har nog fått fel nummer"
-"Nej det här är lisas nummer *läser upp* så jag har inte ringt fel."
-"Hon kanske har ett annan nummer än 073 i början?"
-"Nej, det här är Lisas nummer, jag ringde på det här i förra veckan."
-"Det kan du inte ha gjort, för det här är mitt nummer."
-"Ja men då har väl du hennes mobiltelefon då!"
Här lägger jag på.

Just nu ringer morsan runt lite, för om det är en gammal störd tant eller om någon tycker det är ett nöje att busringa om så sjuka saker, så måste det här få ett slut. Om det är busringning så kommer vi polisanmäla, för det är ett lagbrott och jag står inte ut med sån här skit.

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Haha, berätta för mig vad du gillar Malin! :D

Dina framtidsplaner låter mycket intressanta. Undra vad jag ska bli (?)

K

Postat av: Majja Star

Fan vad stört !

2008-01-19 @ 10:21:46
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: David

Jag känner igen det där. Dock så har jag bara varit med om en massa lustiga mordhot och annat kul. Tonåringar är så sjukt roliga ibland!

2008-01-23 @ 15:21:16
URL: http://davidlekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback