12

Min käre far fyller år idag, och jag kan inte träffa honom, känns lite halvdassigt, men däremot så träffar jag honom imorgon och då minsann, då ska han få min present i form av sudoku-toapapper. Epic. Dessutom ska jag baka kusselatter med moror och baka tårta åt pappa. Svulldag imorgon med andra ord.

Idag då, då ska jag städa lite här, sen upp på stan och träffa Louise för att köpa hårfärg och andra förnödenheter som jag kan tänkas behöva där borta på andra sidan atlanten. Jag har dessutom kommt på en lösning till mitt plattångsproblem. SEARS, heter det. Nej, inte sax, jag ska behålla håret, men däremot ska jag gå till det mest Amerikanska som finn, förutom Extreme Home makeover, men Sears är ju med i varje avsnitt där så det blir ett dött lopp. Tillbaka till den tappade tråcen, jag ska KÖPA en där. De är billigare där, sweet minsann. Så jag kommer inte se ut som ett rövhål där tjohoo.

Nej nu ska jag gå och klä på mig, samt börja städa i hallen och vika tvätt, skriver nog sen ikväll! Take care darlings.

Kommentarer
Postat av: Louise

här uppe i norr har vi faktiskt lite snö, sådär lagom så det är vitt men inte så man behöver pulsa :P så det så! :D kom hem så får du se ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback