Svammel.

Idag har jag varit ledig, men ändå haft fullt upp. Jag har sätdat mina garderober, vilket var väldigt behövligt, sen are åkte jag buss ut till Mariebergoch träffade min bror, hans sambokvinna och hans kompis. Det var väldigt trevligt och så, i skulle handla jullkappar till mamma och pappa med vi kom inte rikitgt på något bra, så vi gick till Ikea, köpte en grej till mamma, sen var det där med att hitta något till pappa, alltid skitsvårt då han aldrig önskar sig något.
Vi åkte runt till lite småställen, och hittade tillslut något som fick duga.

Senare på kvällen åkte jag till Micaela och hjälpte henne sätta i ett gäng syntetdreads och fixa hennes hår lite över huvud taget. Det var mysigt och jag fick leka med hennes katter och så.

Nu ska jag slurpa i mig de här frusna jordgubbarna, inte för fort dock så jag typ dör av brainfreeze. Sen ska jag köra ett litet ryck innan mamma kommer hit och sen ska jag kolla på Star Wars episode One. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback