Morsning.

Idag är jag nästintill frisk. Lite småkrasslig i halsen och magen bara, men inget man inte kan överleva.

Idag ska jag iväg till ksolan på skoltidningsmöte, och leka lite med Cissi, sedan äta lunch där med henne, sen åka tillbaka hit, ta ett snack med mina handledare och se hur länge jag ska vara kvar här, och om jag kan dra typ klockan halv två imorron så jag kan åka till Dennis och kolla på hans lillebror, 4 år gammal, när han går luciatåg på dagis. Låter det inte underbart? :D

På fredag kommer mina föräldrar och hämtar mig hos Dennis, sen åker vi och käkar med han och hans pappa så de får bekanta sig lite, sedan åker vi till STHLM! Då ska jag köpa mig löshår som jag ska sätta i senare på söndag förmodligen. Ska blanda i lite utav mitt gamla löshår, plus lite svart så det ska bli tjock och fint.

Appropå hår, min nya hårfärg är på väg att gå ur, jag vet inte hur jag ska gör riktigt med löshåret då, om jag ska köpa färdigslingat och sedan slinga mitt hår med blonda slingor igen, eller om jag ska färga allt brunt och köpa brunt löshår. Det är lite lurigt det där. :D Någon som har något förslag?

Det verkar som om Malin här på praktiken hunnit sluta sin period medans jag var sjuk. Vad sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback