Kyla och tjuvlyssning.

Nu är de igång, förberedelserna inför O, Helga natt 2007, mitt jobb hittills ar varit att sätta upp plakat på kravallstaket, ett inte så uppskattat jobb, men det som är lite kul är att man är mitt bland folkl, utan att de riktigt lägger märke till en. Vilket leder till: tjuvlyssning. Min favoritsysselsättning. Här kommer några favoriter sen den senaste halvtimmen:

Ett gäng på 6 st ~14:åriga  tjejer, majoritet: blonderad, är på väg till en sportaffär, t.ex.  Intersport.
tjej 1: "Assåe, det ligger ju där typ vid Teila!" (Nej, det gör det inte.)
tjej 2: "Men är inte det typ, Team Sportia?" 
några av resten i kör: "Nej, haha, ditt cp, det är ju Intersport!"
tjej 2 kaxar upp sig och skriker: "Håll käften!"

Jag hatar när folk säger håll käften. Det är värre än Bonzaikittens alltså. Vad hände med det gamla hederliga "Schhhh...". Blä.


Resten av mina iaktagelser hinner jag inte skriva nu, msåte iväg och köpa lunch, hjärnan does not compute.

Kommentarer
Postat av: David

Haha! Älskar såna där tjuvlyssningar. Mötet tror jag var på torsdag, men är inte helt säker. Har det hela i kalendern, så det återstår att se lite. Om inte så blir livet lite mer spännande om man inte har någon koll alls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback