Flunsan och Stockholm.

Hej hej, nu är jag hemkommen från Stockholm dör jag har tillbringat min helg tillsammans med mamma och pappa. Var tänkt att vi skulle ta och shoppa loss hela helgen, men på lördag morgon vaknar jag och känner direkt "NEJ! FEBER!!!".

Försökte hänga med mamma lite, men då hon är lite seg när det gäller shopping och ska kolla på allt och alla i affären så kände jag att hon blev lite irriterad på mig, då jag så fort vi kom in i en ny affär letade upp den där stolen som inofficiellt är avsedd för alla makar till fruarna som shoppar loss, eftersom jag inte orkade stå. Så jag fick gå tillbaka till hotellet och ligga och huttra i sängen där resten av dagen.

Inte så lyckat kanske, men jag hade tur nog redan shoppat klart mina julklappar så det var ingen nöd, mest bara att det var tråkigt att ligga där helt ensam när man har en hel stad att utforska på en dag.

Det som gladde mig mest var nog att mitt hjärta var i stan då, för han träffade en kompis från London, så då kom han och åt med mig och päronen på hotellet på kvällen, och följde med och kollade på Shrek ett tag, sen sov han hos en kompis, och åkte med oss till Kista idag på förmiddagen. Jag hatar vårat avstånd, kan vi inte gräva upp Enköping och göra det till en stadsdel i Örebro? :D

Hur har eran helg varit, ni 8 personer som brukar läsa min blogg, vilka är ni förresten? :D vore kul att veta, och 8... är inte det lite väl ynkligt? ;P

Kommentarer
Postat av: gabbie

jag läser :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback