Bättre?

Nu tror jag allt att jag börjar må lite bättre, ta i trä.

Ska försöka dammsuga lite här som jag lovat mamma sen tidigare och ta en dusch, hoppas jag kan ta mig ut på stan med henne sen och handla något åt pappsen som fyller gubbe imorron.

Ska nog kolla lite på något julpynt, men jag har ju lite dåligt med pengar, då jag sparar till löshår jag ska köpa i sthlm på lördag, så man får nog köra med lite mascara så man får vifta med ögonfransarna.

Någon som känner för att dammsuga mitt golv? jag kan bjuda på nudlar :3

Kommentarer
Postat av: evamy

Hehe :)
Ska du sätta i löshåret själv?

Postat av: evamy

aha okej.. Så det sitter liksom inte fast permanent eller va man ska säga?

2007-12-11 @ 16:43:02
URL: http://evamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback