Studieteknik

Det där med studieteknik är verkligen inte min starka sida. Imorgon vankas det opponering på PM, jag har bara läst två rader av PM:et jag ska opponera. Tog mig en powernap på tre timmar istället. DÄRFÖR är det grymt med en vän med ett magiskt universitetskort som funkar in till studion. Där ska jag sätta mig och plugga snart, medans krabben ska mixa musik. Blir väl antagligen till att slagga där med, men då har jag iaf det struket från min Bucket list. Sova på Uni. Det ni.
Dessutom har jag gjort så pass många opponeringar nu så jag är fan inte ens orolig över vad de kommer att ha att säga om vårt PM. Blir säkert stensågade, men men. Inget att göra åt saken nu.
Jag har ett fräckt blått nytt nagellack med. Fint skareva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback