Fylle-Malin

THERE´S ALWAYS SOMETHING ABOUT YOU, ALWAYS SOMETHING WRONG
YOU´RE TAKING SOLOS WHEN IT´S NOT YOUR SONG
DON´T HAVE TO TELL ME ´BOUT YOUR FEVER ´CAUSE I ALREADY KNOW
I KNOW BEFORE WE EVEN SAY HELLO

BUT NOW IT´S THE REAL DEAL
NOONE'S GONNA PITTY YOU NOW
SO COME ON, JUST LET IT IN- LET IT OUT

CRY BABY CRY, I DON´T NEED TO KNOW WHY
SO GET OUT OF MY SIGHT, AND LET ME GET ON WITH MY LIFE

SO WHAT´S THE STORY TODAY, IS IT A BROKEN NAIL?
OR IS IT JUST YOUR LACK´OF SLEEP AGAIN?
AN UGLY SPOT ON YOUR FACE
OR IS IT JUST A BAD-HAIR-DAY
OR DID YOU DRAIN YOUR C-C-CREDITCARD?

IT´S ALWAYS ONE THING OR THE OTHER
WHY SHOULD I EVEN BOTHER?!
TURN IT THE OTHER WAY AROUND
GET YOUR FEET BACK ON THE GROUND
JUST LET ME GET ON WITH MY LIFE.....

STOP! TAKE A LOOK IN THE MIRROR
IS IT REALLY THAT BAD?
OR COULD YOU JUST LET IT GO!
TIME TO BE A BIG GIRL
SO COME ON, JUST LET IT IN - LET IT OUT!


Jag har nog aldrig hört något vettigare yttrats sig ur en manlig mun.
Efter en riktig fyllekväll (jajemän, Passoa, Venus Reisling Pfalz, Vodka-shot, Minttu-shot, White Russian, öl, Fin jävla himmelskt god whiskey, är en bra blandning.) så har jag insett att jag hatar Örebro's uteliv. Satin hamnade vi på. Jag skulle trotsa mina demoner och orka med det. Det gjorde jag. Klapp på axeln för det. Sen hamnade vi på Babar där jag och Sara lekte sönder dansgolvet med typ fyra andra, smuttade whiskey och bara mös. Därefter skulle man ju ta sig hem. Bussen bestod av mig, ave Maria herself, fem kvart-i-två-ragg-par, sjutton utbytesstudenter med pälsmössor. Jag valde att sätta mig längst fram på pensionärsplatsen. Helt rätt gjort.

Slutsatsen av kvällen: Jag pluggar med några riktigt jävla sköna människor. (män i skor, höhö.) Och jag trivs. I mig själv. En insikt jag aldrig tidigare haft. Puss på mig för att jag är en så jävla skön och perfekt person! </ironi>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback