Drömmar

Inatt hade jag den mest verkliga och mest otäcka drömmen i hela mitt liv.
Det började med en vanlig ölrunda med Jocke och Marcus ute på ett ställe som var nyöppnat och hette The Martyr. Sen åkte jag och Marcus taxi hem till dom, Jocke hade försvunnit sen länge. Väl där satt vi i köket och snackade när någon låste upp dörren och kom inrusande med en mask för ansiktet och med en stor kniv i handen. Han tvingade mig att skära upp Marcus i småbitar. Fy fan, jag vaknade med ett ryck, helt kallsvettig och kände direkt efter om jag var blodig fortfarande.
Brukar kunna skaka av mig den där känslan efter en dröm, men den sitter fan kvar flera timmar senare. Borde kanske kolla om Marcus fortfarande lever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback