Tentatentatentatentatenta.

Blablabla, Gnällgnällgnäll, men fy SATANIPERKELE vad jag hatar att plugga till tentor. Man bara mosar in massa skitsaker som inte fastnar ändå, bara för att kunna rapa upp det på papper. Funderar på att harkla upp en slemmig grön loska i nästa tenta. Imorgon alltså.

Hade en annan tenta idag i Ordkunskap. Det var det löjligaste jag sett. Jag var klar efter 7 min och var tvungen att sitta och bara blänga ut i ingenting i den obligatoriska timmen vi måste sitta innan vi lämnar in. Ca tio min innan vi fick lämna in gjorde jag mig iordning så jag skulle hinna fram först för av suckarna och avsaknaden av penn-rasp att bedömma så insåg jag att alla andra också var klara. Råkar få stirr på en fläck, hör ett enorm skrammel, och vips hamnade jag sist i kön. Eftersom vi är både lärare och "vanliga dödliga" som läser i samma kurs så stod vi varsin kö, och jag ser hur Marcus-Smartacus står i kön på andra sidan salen och skrattar så han står dubbelvikt åt åskmolnet ovanför mitt huvud. Han fick sig en hyvling efteråt.

Take-home-exam - British and American society and culture
Exam - Akademiskt skrivande och muntliga färdigheter A (Ordkunskap)

Exam - English grammar and translation
Exam - Akademiskt skrivande och muntliga färdigheter A (Uppsats)
Exam - Litterature

Ljuset i tunneln börjar skymta iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback