Cartoon

Här kommer en bild jag tog när vi fotade kläderna vi sytt som projektarbete, Louise och jag. Har redigerat skiten ur den och sen gjort lite färgglada illustrationer att lysa upp med. Som sagt, har insett nu när min stressperiod är över, att jag saknat att fåbara låta färgerna sprudla över skärmen. Sen ni, då blir det åka av.




Idag var det min sista skoldag, och kommer inte tillbaka förrän någon gång i... mars? Sweet ASS! Minsann, Hoppas praktiken är nice bara så jag inte går och hatar livet i 10 veckor.

Lyssna nu på lite bra musik gott folk, jag ska lägga mig i soffan och bara le och vara nöjd för att jag är bäst och att jag inte kommer ha en endaste skoluppgift att göra förrän i mars. Tack Jesus.



Kommentarer
Postat av: Dengan

Kan vara den sämsta låten jag hört.

2008-12-12 @ 02:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback