Fröken (eller man kanske ska säga fru nu för tiden?) Mandellös.

Hej!

Jag har inte orkat vara aktiv här på evigheter känns det som, haha som om jag någonsin varit aktiv. Men ja.

I och med att jag i onsdags opererade bort mina halsmandlar så sitter jag här ute i skogen hos mamma och pappa och frisknar till, och här finns inget att göra så Let's give this a shot.

Idag är den första dagen jag varit riktigt pigg, har bäddat rent i min säng och går runt och pysslar lite. Men fem dagar utan fast föda har sin effekt, har en lite högre säng så när jag stod och drog på lakanet kände jag hur mina armar skrek åt mig att sluta anstränga mig. Det är mindre pop. Mer pop är att jag undder dessa fem dagar gått ner 3 kg, och jag har nått min - 10kg'sgräns, YAHOO. Det är lite mysigt att vara hungrig, det kurrar lite mysigt i magen, men jag skulle döda för en hemmagjord hamburgare, no kidding :P. 


Nu känns det rätt bra i halsen, tror jag såg en bulle där nere i köket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback