Sjukling

TJOLAHOPP FET JÄVLA SNOPP!
Spenderade helgen i Oxford och London och det var precis lika fett som jag förväntade mig. I London pågick det en demonstration med 500 000 människor som tågade runt. Vi sprang genom tåget för att kunna nå till Soho. "Följ strömmen!" och det gjorde vi. Polishelikoptrar och polissirener var ett väldigt rofyllande bakgrundsljud. Not. Ida och Kim var inne och kissade på en pub, jag stod ute och rökte i gränden, när det dyker upp 40 huliganer med uppdragna luvor och palestinasjalar över ansiktet med matchande plankor i händerna. Kan påstå att det lilla sparvhjärtat bultade på lite extra då. Kan i och för sig ha varit en nikotinkick, men vad vet jag?

Nu är jag dock sjuk, som väntat efter en liten semester där det dracks mer Guiness än vatten. Det är lite mndre spännande än att befinna sig mitt bland ett gäng huliganer påväg att klottra ner flotta designbutiker och panga hotellfönster med vägskyltar. MEN MEN.  Här kommer en bild: 
Detta är då en pytteliten Christ's Church, där lite ur Harry Potter-filmerna spelats in i Oxford. Det var mest rätt schysst att hänga i parken runt däromkring. Rätt gött väder hade vi också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback