2008-2012

2008
En Malin som trodde hon visste allt, men hade ett självförtroende som kan jämföra med en vädurskanin. Social kompetens som en lite lätt förståndshandikappad 2-åring. Hållning som en säck potatis.

2012
En Malin som egentligen inte vet någonting om särskilt mycket, och med ett alldeles för stort ego för den redan massiva kroppshyddan. Arrogant, krass och rent utsagt en dryg jävel. Fortfarande hållning som en säck potatis.

Måste dock ändå säga att jag inte skulle göra någonting för att få vara den Malin jag var för 4 år sedan. Min kappsäck med erfarenheter börjar bli tung, jag vet inte hur många blå skåp jag skitit i eller hur många tår jag klivit på.
Men gosh darn it, det är den jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback