All about me

Eftersom jag bara älskade att göra sånahär listor när jag var yngre! Får väl se om det är lika kul nu när man är gammal och grå. Något att lyssna på under tiden.

Hur bor du: I en skokartong. For real.
Brukar du komma i tid: Antingen alldeles på tok för tidigt, eller toksent.
Hur lång är du: Ståtliga 168.
Kan du laga mat: Helst inte.
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar Medie- och kommunkationsvetenskap Allmän inriktigt, och jobbar på GAME för att finansiera mitt ölande och rökande.
Vad har du på dig just nu: Jeansshorts och linne. Jädrar vad spännande.

Har du någon fobi: Skitormar.
Hade du en bra kväll igår: Nä.
Vilket är ditt senaste inköp: Köpte käk i förrgår.
Din favoritdryck på morgonen: Vatten?
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen.
Har du sovit i din egen säng inatt: Jo.
Vad hade du sönder senast: Mitt ben.
Vem snackade du med senast: Jacob i förrgår när vi grillat.
Varm favoritdricka: Kaffe.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten?
När gjorde du senast något riktigt dumt: Peace and Love-veckan var bara fylld av dumheter.
Saknar du någon just nu: Varenda eviga dag.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Uppenbart ljuga, avbryta andra, enbart prata om sig själv och upprepa sig.
Någon jag stör mig på: Att man aldrig själv kan få bestämma helt över sitt liv.
Intressen: Önskar jag fortfarande hade några.
senaste person du kramade: Hm... Mycket bra fråga. Killen på Strömpis som tappat sin iPhone som jag återförenade honom med.
Senaste person du ringde: Jacob.
Senaste person som ringde dig: Mamma ringde och kacklade mig i örat hur tidigt som helst.
Vad drack du senast: Vatten.

Vill du ha barn: Why not liksom?
Längtar du till din nästa födelsedag: Tja, det gör jag väl.
Har rakat dina ben någon gång: Aldrig.
Är du sugen på något nu: Popcorn.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 2-3
Använder du hudkräm: Nä.
Attraheras du av män med skägg: Skojar du eller?
Micro-pop eller poppa själv: Micro. Slipper man bry sig.
Brukar du baka: Nope.
Röstade du i det senaste valet: Yes.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Helvete heller.
Vilken låt lyssnade du senast på: Just nu lyssnar jag på Get What's Coming med The Creepshow.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Inte som jag märkt.
Vad tycker du är äckligt: Musslor, när andra hostar, snor, ormar, risgrynsgröt, min diskho.
Har du pengar på mobilen: Att jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback