Äckel

I fredags natt upplevde jag för första gången våld i första hand. Jag var ute med lite kompisar och vi bowlade, var på Liquid och Satin och hade det skitbra, sen när vi skulle ut från Satin så hamnade jag i kön till garderoben medan de andra hann ut innan. Står själv med fyra killar som börjar knuffa på mig, de fortsätter med att slita och dra i mig, och ungefär där slutar jag minnas, men tror jag fått slag mot ansiktet för jag är lite svullen i pannan/ögonbrynet, läppen är lite sprucken och käken ömmar. Under tiden allt detta sker så står en vakt knappt två meter bort, men ser ingenting. När jag släpptes fram så skrek jag mot honom "Såg du inte vad de gjorde?!" och fick bara en blick tillbaka och blev föst mot garderoben.

Aldrig mer Satin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback