All work and no play.

All work and no play, gör mig faktiskt lycklig!
Såhär jävla glad liksom, får man vara det?
Inte gjort något annat den här veckan än plugga Kommunikationsteoretisk teori och estetisk teori och tränat. Känns fantastiskt. Endorfiner ska bli min nya last.
Nu ska hon hoppa in i duschen, äta lite tonfisk, och sen lägga sig och klämma på musklerna som byggdes på gymmet idag. Imorgon vankas det en tenta som inte kommer ha något arsle kvar när jag är färdig, då jag kommer smiska bort det ända in i tjottablängen!
(På handen ser ni mitt mantra för att få in i min feta skalle hur CDA ställer sig till ideologier, maktförhållanden och språkbruk. I utbyte mot den sedvanliga inköpslistan så att säga)

Fred och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback