Snö är bajs från himlen, bara vitt.

I natt tänkte jag "Jag borde fan städa upp alla ciggfimpar utanför min lägenhet, äh, jag gör det imorgon..." det gick ju... sådär kan vi säga. Snön kom väl lite som en räddning att slippa städa upp dom, men samtidigt såg jag ut som en snöig tomte när jag kom till faddermötet ikväll med mascaran rinnandes nerför halsen. Nåväl, vintern ska ju också inträffa.
Dessutom blev jag utmanad av Louise-fis att göra en lista, så det gör jag.
Fyra TV-program jag ser:
Criminal Minds
The Big Bang Theory
Pensionärsjävlar
Masterchef Australia (mest för all mat ser god ut och för deras dialekt)
Fyra saker jag gjort idag:
Rökt
Köpt cigg
Försovit mig
Beställt sallad från onlinepizza två gånger
Fyra saker som jag längtar efter:
Födelsedagen min
Nästa avsnitt av The Big Bang Theory
Lönen
En grabb
Fyra saker på önskelistan:
Pengar i stora lass
En Playstation 3
En iPhone
En grabb
Fyra saker jag avskyr:
Mig själv
Att allt man vill ha är så jäkla dyrt
Städning
Tentor
Utmana folk orkar jag inte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback