Sista.

Det här är sista inlägget jag skriver i den här lägenheten.

Känns rätt tungt att lämna alla minnen bakom sig, men jag flyttar på grund utav just den anledningen; jag behöver skapa mig nya minnen.

Jag har bott här i två och ett halvt år och under den tiden hag jag hunnit med:
- att hosta ett gäng trevliga fester.
-fylla år 2 gånger
- spenderat ett otal nätter i skräddarsits och ritat/målat/kluddat.
- sytt en klädkollektion tillsammans med Lisfis.
- gråtit ut alla mina sorger
-skrattat ut min glädje

Nu flyger jag ut på riktigt, jag studerar, har ett jobb som jag älskar, får handla på systemet, behöver knappt längre visa leg när jag köper snus... Jävlar vad tiden gått fort. Jag börjar bli vuxen, och det är helgrymt!

Kommentarer
Postat av: Louise

massa skillnad på min Malin nuförtiin. men bra förändring :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback