Knycker.

Jag knycker denna somriga lista av Dani, eftersom jag egentligen borde fortsätta packa ner min garderob, men hellre låter bli. :)

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- En mysig park, med bra människor, bra musik och sangria!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- See above :)

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- En smaskig lax kanske? Jag vet inte, jag grillar inte.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Med Gran Canaria avklarat så återstår det väl bara att flytta och jobba, men däremellan ska det nog klämmas in lite mys med vänner och en och annan öl.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Öh, turkos? Jag behövde väl knappast svara på den här frågan ;)

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Jordgubbar, regn, tyskar.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Semestern till Gran Canaria med hela familjen för 12 år sen.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Usch. Stranden? :)

9. Vad väljer du i glassbaren?
- Piggelin<3


10. Vart går din drömsemester?
- Hawaii, en sväng till släkten i Miami kanske, och en liten detour till Santa Barbara där Jacquie kommer hålla till så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback