Fuckarias

Idag hade jag min sista lektion innan nästa kurs börjar, den 18e januari. Rätt nöjd. Dock är jag så jävla bitter på livet just nu. Julen bryr jag mig inte ett dugg om, kunde lika gärna vara mitt i februari just nu for all I care. Känslor jag inte ville ha blossade upp ett tag, men har lagt sig igen, och är tillbaka på ruta ett, ensam. Jag skulle även hyra lokal till min födelsedagsfest den 14e, men lokalen var fan bokad. Jävla nollningen, måste de hålla alla lokaler bara för de har nollning? Schyssta lirare iaf. Alternativet är väl att ha festen på HG, har även kollat på Liquid och bokat där, ska höra med dom om det är ok att General Nitwit spelar där bara. Annars får jag väl vänta med att fira min födelsedag till typ februari, vilket suger fet åsneballe.
Dock gjorde denna bild jag såg på Fisens blogg mig mycket gladare just nu! Jag knöck (ja det är grammatiskt korrekt Bergslagska) den av henne för att visa. En helgrym kväll med Fisen, Jokkmokk och Sophia på Strömpis, längesen jag hade så kul där. Av någon anledning är lillskrållan (jag) helt snöig. Jocke lyckades hämnas rätt bra på den där snöbollen.

Som sagt så ger jag blanka fan i vad allt julen är just nu, jag ska liksom jobba på julafton, woho. MEN MEN MEN (jag hatar meningar som börjar på men) den tjugosjunde, då jävlar! Reunion med Bergatrollet/Bytingen09! Jag ska bli så jävla klappkanon att jag inte vet vad jag heter! Nej då. Jag ska ha kul. Ser tametusan mer fram emot det än jul. Knäppt.

BABBEL BABBEL BABBEL! Lyssna på Fuckarias med Those Dancing Days också, så får ni en ännu mer komplett bild av hur jävla rörigt det är innanför mitt pannben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback