Ett långfinger i ditt öga.


Jag jobbar under tider jag behöver ta itu med mig själv, när jag är ledig pluggar jag, när jag inte pluggar så försöker jag slappna av och göra saker jag själv känner för. Det får man skit för. Testa själva att sakna en storebror som varit död ett år, och utstå 20 år av självhat, och kom sen och kräv saker av mig. Det skulle jag bra gärna vilja se.
Med tanke på vilket stöd jag har varit för andra under den tiden jag egentligen borde ha rett ut mig själv, så tycker jag själv att jag förtjänar att tänka på mig själv i första hand för en gångs skull. Men visst, jag kan fortsätta trycka ned mina känslor så ni slipper se den här sidan av mig, men då vill jag fan inte se nyllet på er när jag läggs in på psykhem. För det är däråt det barkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback