Ett riktigt luder.

Jag är tydligen ett luder. En sån där slyna.

Jag tycker det är skrattretande, eller det och det, du menar jag ju såklart. Att du sjunker till en sån nivå, som är så sjukt barnslig och omogen. Du ska föreställa ett år äldre än mig, men jag undrar om det verkligen stämmer.

Jag skulle kunna vara precis lika omogen och säga "Amenduråååå" och göra en ful min samt lipa. Men nej. Jag är större än så, och jag antar att det var skillnaden mellan oss. Jag är mognare, och beter mig normalt om inte mognare än min riktiga ålder.



Å andra sidan, så är jag riktigt nöjd med mitt liv, jag passar in på universitetet bättre än jag kunde tänka mig, folk tittar ju på mig som om jag faktiskt gick där, och inte som om jag är en gymnasietrea på studiebesök. Sen att folk alltid antar att jag är äldre än jag är, räknas det fortfarande som en komplimang? När går det över i en förolämpning?


Nåväl, nu ska det här lilla ludret glo en sväng på True Blood och sen sova. Böckerna ligger kvar halvlästa tills imorgon hur mycket jag än hoppas på att jag går upp och läser allt samt lär mig i sömnen. Det vore ju alldeles fenomenalt.

Och nu slänger jag in en bild från studenten;

 

Lägg märke till Louise glad-heilande bakom mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan vad jag steket på den där bilden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback