Dagen efter dagen efter veckan efter dagen efter tre dagar.

Jag har så mycket att göra. Det är så underbart att aldrig behöva sitta och tycka synd om sig själv. Att alltid ha något i händerna och gilla det man gör.

På samma gång känner jag mig som världens sämsta vän för mina "gamla" vänner. Jag har helt enkelt inte tid.

Samtidigt som jag inte har tid att sitta och tycka synd om mig själv, så har jag även inte riktigt tid för allt det jag vill göra. Nu när jag sitter här och skriver har jag hunnit springa iväg och städa både mitt rum och mitt badrum. Jag har hunnit betala räkning och bädda säng. Visst är det ansträngande, men jag klarar av det. Jag kan ju göraexakt vad jag vill egentligen, men jag har valt att göra det här, och jag avslutar allt jag påbörjar.

Dock är jag superseg idag då jag var på CORE'n igår, och det var helt underbart, nästan lite för underbart kanske. Jag fick tygla mig själv och ta en tidigare buss än vad som var tänkt från början. Duktig Malin. Så idag ska kvällen spenderas med nyfunna vänner hemma hos mig med lite tv-spel, lite mat och kanske lite film rentav. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback