Back to the roots.

Nu ser jag ut som den där gubben på molnet tänkte den där kalla kvällen i januari för snart tjugo år sen. Iallafall i håret, när det kommer till färgen. Det känns skitbra, jag kommer inte behöva göra något med håret på jättelänge, och det ska jag försöka hålla.

Förövrigt har jag köpt mig en hel outfit idag, bestående av en supersöt klänning, ett par högklackade kängor som jag känner mig Gestapos högste chef i, samt ett dubbelbälte. Allt detta tänkte jag bära på nollesittningen på fredag, bara jag inte blir sjuk tills dess.

Äsch... modebloggshelvete, nu ska vi inte vara såna. Jag pluggar så jag nästan ser i kors. Jag har suttit en timme med boken Demokrati och utbildning av John Dewey, ochlade ifrån mig den nyss, sen när jag plockade upp fortsatte jag läsa, men märkte att inget fastnade i huvudet. Då satt jag och läste boken upponer. Bra Malin, bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback