Slow down.

Jag insåg precis att nästa vecka är det fem månader sen Erik dog.

VART HAR TIDEN TAGIT VÄGEN?!

Det är nästan ett halvår sen jag tog studenten, jag har gått på universitetet i snart tre månader. What the heell? Jag minns knappt min sommar, så jag läste genom min blogg och insåg att det den här sommaren inte är något jag kommer se tillbaka på med glädje, någonsin. Ganska förståeligt i och för sig.

Om 6 månader drar nästa sommar igång igen, och fy sjutton vad det ska hända saker då. Jag har bestämt mig nu för att åka till Polen och ta en guidad tur på Auschwitz. Det är något jag alltid velat göra, och nu ska det banne mig hända.

Någon som vill ta en semester till Polen nästa sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback